Програми
навчання

Третій рівень:
Міжнародна програма підвищення кваліфікації у гештальт терапії

Интеграция фундаментальной теории в практику

Програма проводитиметься у співпраці з викладачами Французького Інституту Гештальт-Терапії (IFGT)

Навчання унікально глибоким освітленням сучасної гештальт терапії, що розвивається у польовій перспективі.

Керівник
програми

Жан-Марі Робін

Початок програми

запис в лист очікування

Місце проведення

м. Дніпро

Клінічний психолог, гештальт терапевт, супервізор, тренер.
Засновник та провідний тренер Французького Інституту Гештальт Терапії (IFGT).
Фахівець із психоаналізу, психодрами, терапії сім’ї, групової динаміки.
Автор багатьох книг, засновник двох журналів з гештальт терапії.

Тренери міжнародної програми:

П'єр-Ів Горіо
(Пуатье, Франція)
Гештальт терапевт, супервізор, тренер. Директор IFGT.
Фахівець з психомоторики, технік мови рухів, розвитку дітей та підлітків.
Патрік Колін
(Франція)
Тілесний терапевт, Гештальт терапевт. Супервізор, тренер. Засновник та співдиректор Інституту «Навчання гештальт терапії та феноменології», який є партнером IFGT. Автор численних статей, що формулюють положення гештальт терапії та філософії.
Дослідник у галузі феноменології та розвитку гештальт терапії відповідно до філософських основ.
Альбіна Мартинова
Магістр з психології, гештальт терапевт, супервізор. Тренер навчальних програм з гештальт терапії 1, II та III ступенів. Сертифікований спеціаліст у галузі тілесно орієнтованої психотерапії, терапії дітей та батьків, системної сімейної терапії. Директор Українського Інституту Сучасної Гештальт Терапії
Домінік Мішель
(Michel Dominique)
Гештальт-терапевт акредитований CEGT. Супервізор, тренер. Фахівець із роботи з групами. Заступник директора, завідувач навчальної частини, викладач у IFGT
Ельвіра
Дуеньяс-Хурадо
Лікар психології університету Валенсії (Іспанія). Сертифікована Французьким інститутом гештальт-терапії. Веде приватну практику з 1990 р. Засновник центру гештальт-терапії «Vinculo» у м. Валенсія. Викладач та тренер Французького інституту гештальт-терапії.

Программа

1

Теорія Self та її
клінічне застосування.
Частина 1

Жан-Марі Робін

2

Теорія Self та її
клінічне застосування.
Частина 2

Чімо Таррега
 

3

Стать психотерапевтом – первая сессия: рамки, правила, деньги, этика, деонтология и пр.

Доменік Мішель
 

4

Теория Self и ее клиническое применение. Часть 1

Жан-Марі Робін
 

5

Як розмірковувати про психопатологію в ГТ контексті

Чімо Таррега
 

6

Феноменологія у ГТ

Патрік Колін
 

7

Патологія ідентичності та зв’язків (нарцисичні та прикордонні порушення)

Рубен Міро
 

8

Терапевтичні відносини: польова перспектива та її наслідки для аналізу відносин

Жан-Марі Робін
 

9

Робота з травмою

Доменік Мішель
 

10

Депресія, тривога, панічні атаки

Чімо Таррега
 

11

Гештальт терапія з дітьми та підлітками

П’єр-Ів Горіо
 

12

Сором та інші емоції

Жан-Марі Робін
 

13

Мова у психотерапії

Альбіна Мартинова
 

14

Пряма супервізія та клінічна робота

Доменік Мішель
 

15

Саморозкриття та зобов’язання терапевта. Принципи та обмеження.

Жан-Марі Робін
 

16

Введення в роботу з парами в гештальтному підході

Ельвіра Дуеньяс-Хурадо
 

17

Пряма супервізія, підготовка до іспиту

Чімо Таррега
 

18

Клінічна супервізія для сертифікації (4 дні)

Доменік Мішель + Патрік Колін
 

Формат навчання

Послідовний переклад українською мовою

Навчально-терапевтична група
до 27 осіб
Професійний перекладач, працює з нами
протягом багатьох років.

За успішного закінчення програми
Ви отримаєте ДИПЛОМ гештальт терапевта, виданий IFGT

Вимоги для отримання
диплома Французького
Інституту Гештальт Терапії:

Сертифікат про
закінчення 2-ой
сходинки
в області
гештальт-терапії

IFGT

Обов'язкове
участь
у всіх
триденках
програми IFGT

Минимум 150 часов
индивидуальной
терапии

желательно у
одного терапевта

Отримання супервізії протягом усієї
міжнародної програми
(1 або 2 години
індивідуальної супервізії щомісяця - у
залежно від кількості клієнтів, або участь у
малій супервізорській групі -1 день на місяць)

Підписання
Етичного кодексу
психотерапевта

Презентація роботи
наприкінці програми
(теорія, методологія
та клінічна
практика)